quinta-feira, novembro 23, 2006

POLÉMICAS BIOGRAFÍASParece que o panorama editorial "patrio" está que se sae, pero non por alta literatura senón por unha serie de chascarrillos que vos paso a relatar:
Libro:"Yo también sé jugarme la boca. Sabina en carne viva" de Javier Fdez Flores e o propio xenio de Úbeda. Á cuestión de Flores acerca dunha cea do poeta cos príncipes, Sabina conta isto:Qué anécdotas te puedo contar de aquel encuentro? Cuando deSastrón puso el vals, que era un vals dedicado, yo, con un poquito de maldad, en lugar de que fueran los principitos los primeros que bailaran su vals, saqué a Leti a bailar.

Y Javier Menéndez tira de la lengua a Joaquín Sabina para que cuente más de la velada.

JMF: Y ¿qué cara puso el Príncipe?

JS: (...) El caso es que estoy bailando con Leti y le digo al príncipe a gritos: “Oye, Felipe, ¡saca a bailar a mi novia que le está dando un enorme ataque de cuernos” (…) El príncipe la sacó porque es un caballero y bailamos el vals nupcial Leti y yo y el príncipe y mi novia. Luego me contó mi novia que cuando acabo el vals, el Príncipe le dijo una sola frase: “Bailas de cojones”.


La Leti me contó, casi de entrada, un chiste de Lepe sobre ella muy divertido: ‘¿En qué se parece Estefanía de Mónaco a Letizia? En que Estefanía de Mónaco folla con un funambulista y Letizia es una fulana muy lista’
(tirado da páxina www.larepublica.es)
Outro libro polémíco é 'Esperanza Aguirre. La presidenta', de Virginia Drake. Biografía autorizaa de Espe na que se lle dedica certas lindezas ó seu compañeiro de partido e rival político ó mesmo tempo, Alberto Ruíz Gallardón.
Para min o grave é o seguinte: tener pagas extras me tiene mártir, las he tenido toda mi vida y las echo de menos en Navidad y en verano. No es que haga números a final de mes; es que muchas veces no llego, con la excepción de cuando fui presidenta del Senado, que entonces sí cobraba un buen sueldo. En el paso del Senado a la Comunidad casi dividí por dos los ingresos'
Unha sorprendente revelación xa que a presidenta da Comunidad de Madrid gana ó ano 100.742,91 € o, 8.395 ó mes. Para que seña máis claro, en pesetas: 16.762.209 ó año ou millón e pico ó mes.

4 comentários:

pepetrola disse...

Sabina é a polla, agora a saber se é verdade o que di, pq tamén sé lle vai un pouco a pinza -o meu entender-. Respecto a Espe qué che vou comentar que ti non sepas xa meu, menuda cara ten a fulana, sei q non chega a fin d mes, entón como estaremos os demais. Venga Riki, arriba esa 3ªrepublika e sau2, sempre bocelicos.

Anónimo disse...

Recordar que Esperanza Aguirre foi a que lle preguntaran que lle parecía a película de Airbag, o cal, ela respondeu que non lle gustaban as películas extranxeiras (película estupenda e feita en territorio español) este erro ten a súa relevancia cando ela era a ministra de cultura nesa época e po lo tanto, e o seu ministerio o encargado de dar cartos pa facela.. o de esta tía e vergonzoso aparte de ser repulsiva a vista é Burra burra burra!!! arriba Gallardón jejeje

Anónimo disse...

moi ben puntualiado Terry

Anónimo disse...

tanto monta monta tanto.
son as dúas caras da mesma moeda (gallardón e espe)
Gallardón é a cara amable do PP, e espe e a ala dura, así en Madriz, o fascismo do PP pode abarcar un espectro máis grande, os votantes rancios de espe, é posíbel que voten a gallardón na cidade, e os votantes menos dereitosos do PP, votarán a espe nas autonomicas, e ala, la banca gana.
Con respecto a biografía de sabina, non vou a comentar nada, tan triste é sabina como a súa vida, despois de declararse infinitas veces republicano, alardease de contar que "majos son los principes y como me mola codearme con ellos"... de pena.