sexta-feira, janeiro 30, 2009

Sen dúbida a nova mais destacada esta semana en Melide, a parte das consecuencias do paso do ciclón "Klaus", que así lle chamaron, foi a morte onte en Furelos de José Mosteiro "Negreira", aquí vos deixo a nova que saíu no Correo Callego recollido da páxina melidense paxina.de/melide:

Saía da casa para levar a pequena ao colexio, e, de repente, escoitei un ruído moi grande. Pensei que sería coma outras veces, que as casas que hai aquí están moi deterioradas e de vez en cando caen pedras. Pero cando pasei de novo vin que había moitas tellas polo chan, tablas e vigas. E ao carón estaba a súa moto”. Así relata una vecina del lugar de A Igrexa, en la parroquia de Furelos (Melide), cómo encontró el cuerpo sin vida de José Mosteiro Mosteiro -de 72 años, casado, con cuatro hijos y vecino de este lugar-, que falleció tras derrumbarse el galpón, cuya estructura se debilitó a causa del temporal, en el que se encontraba ayer por la mañana dando de beber a sus caballos.

“El viña case tódolos días na súa moto para darlle de comer ou beber ás dúas bestas que tiña”, relata esta joven melidense. Tras ver todo el escombro, avisó a varios vecinos que se acercaron al lugar para comprobar lo sucedido. “Empezamos a separar tellas e madeiras e vimos o seu corpo. Estaba tumbado cara abaixo e xa comprobamos que non respiraba”, relata. Al momento, avisaron a la mujer del fallecido, que se desplazó rápidamente a este lugar y, conmocionada por lo sucedido, “tivo que marchar de aquí”.

Fue alrededor de las 10.15 horas cuando los vecinos de la parroquia de Furelos llamaron a los servicios de emergencia. Hasta A Igrexa acudieron, a las once menos cuarto de la mañana, efectivos de Protección Civil, de la Guardia Civil, de la Policía Local y de los Bomberos, así como una ambulancia del 061 y personal sanitario del centro de salud de Melide.

Según indican desde el parque comarcal arzuano, el techo del “alpendre, de aproximadamente 50 anos de antigüidade”, se cayó sobre Mosteiro, también apodado Negreira, quedando “atrapado na caída e faleceu no momento, debido ao gran peso das vigas”. Los equipos de emergencia procedieron a quitar de entre todo el escombro el cuerpo del fallecido.

Estructura debilitada

El cadáver fue levantado por la juez de guardia de Santiago de Compostela, alrededor de las 13.00 horas, “que ordeou o seu traslado ao Instituto Anatómico Forense de Santiago onde se lle practicará a autopsia”, informan desde el parque comarcal de Bomberos de Arzúa. “As causas que provocaron o accidente -añaden estas mismas fuentes- están sendo investigadas polo Xulgado de Garda de Santiago e pola Garda Civil de Melide, aínda que hai moitas probabilidades de que o temporal da semán pasada debilitara as vigas e paredes, e, ante un pequeno golpe, todo se viñera abaixo, sepultando ao propietario no interior”.

Con este vecino de la parroquia melidense de Furelos, ya son seis las víctimas mortales registradas desde el pasado viernes a causa del duro temporal que azotó Galicia y de sus efectos colaterales. Las dos últimas fueron una pareja de octogenarios que perdieron la vida en Cervo por inhalación de monóxido de carbono

LA CLAVE: El funeral se celebra hoy a las cinco de la tarde

El repentino fallecimiento de José Mosteiro Mosteiro causó gran consternación entre los vecinos de la parroquia y del municipio melidense. El funeral por su descanso eterno se celebrará hoy a las cinco de la tarde en la iglesia parroquial de Furelos, lugar en el que residía desde hace años .

FONTE: El Correo Gallego

Negreira todo un personaxe xa apareceu neste blog naquela foto que atopara en internet na bitácora de Xesús.

1 comentário:

FIZ disse...

Desafortunada traxedia..

Home coñecido por todo o mundo.

Eu lémbrome dél dende a infancia.
Sempre na súa moto, termando do ganado.

Requiescat in pace.