quarta-feira, março 07, 2007


MEDRA O BLOGO-MILLO MELIDAO, DOUS NOVOS BITACOREIROS


Non hai moitos días que tiven coñecemento da existencia de dous novos blogues de persoeiros da comarca de Melide, que me perdoen por non sabelo antes nin poñelo na relación de ligazóns. Sin mais dilación estes novos bitacoreiros son Josiño e Félix.
Hai vos van as direccións destas duas mentes pensantes amén de moitas cousas colaboradores da Hora Amiga.
Dende Bath, United Kingdom:Blog de Fiz , a vida dun melidao na pérfida Albión.
E dende o pobo: Blog de Josi Josiño "Little Joe" falándonos dalgunha das cousas que mais lle prestan, música británica e as novas series de tv de calidade que chegan dende o outro lado do Atlántico.
Tamén agreguei en Ligazóns un blog dende Agolada moi interesante: Aquam Latam e a David "Husqvarna" que pensei que o tiña agregado e non, vaia fallazo, mondo bizarro, críticas de pelis, múscia progresiva, cómics, libros son só algo do que te podes atopar en Intramuros.
E por último Netos de Arzúa, o blog mais novo da comarca.

3 comentários:

Anónimo disse...

Coño¡¡¡...Acabo de ver nas tuas ligazóns a miña páxina. MIL GRACIAS RIKI. Esto si que é publicidade de balde¡¡¡
Estímote:
FIZ

Anónimo disse...

Non foi sin tempo, que mnenos meu unha aperta

pepetrola disse...

Joder! Aquí temos material para unha ecatombe. Moi boa recomendación, si señor!

Riki, tí ben sabes que son un fiel seguidor deste teu blogue, pero agora tamén me empezo a enganchar os dous blogs que recomendaches primeiro. Un tal Little Jou, máis Fiz (O Ghallegho entre Guiris) ;)

O de Mr. Hvsqvarna tamén o recomendo, pois ten moito que ofrecer as nosas mentes todavía por cultivar. Pero sempre me quedarei contigo e con Félix (alto grado de pelotilléo, DANGER!!!).

Veña, pois tal como vine me voy, xa volverei en outro extrano momento. Unha aperta, Doutor!