terça-feira, março 28, 2006


TROITA SOLITARIA

Composición propia co mecenazgo e o pé de Nani, el abuelo ouvea.
Que me perdoe J.L.Sanz "Loquillo", un catalán que iba pra fenómeno do basket e optou polo rockandroll, perdimos un Epi pero gañamos ....., bueno algo gañamos.(Aptitude e chulería polo menos si ohhhhhh)

SEMPRE QUIXEN IR A VILASANTAR
PESCAR UNHAS TROITAS A PRÉSARAS
ÍNDA QUE SEXAN DE PISCIFACTORIA

PERO XA FAI TEMPO
QUE PECHARON
E PROBABLEMENTE
QUE XA SE ACABARON
NON SEI QUE TROITIÑAS
CHE GUSTARAN A TI

E AJORA ESTOU AQUI DEITADO
NUN VELLO REGATO MOI APARTADO
TEÑO A CAÑA POLA MITÁ
ESTOUCHE TODO ESCARALLADO
AQUI NA BEIRA DESTE PRADO/LAGO
onde A ÚLTIMA TROITA QUE FOI PICAR
O APARELLO DE ARRÁS

CECAIS A JARNACHA FAIME LEMBRAR
TROITA, POR QUE NON VOLVICHE PICAR?
PENSEI QUE CHE COLLERÍA SEN MÁIS
E AJORA, XA VES...

E Ó IRSE A TROITA SENTINME ESTRANO
QUEDEIME SOIO, COMÉNDOMO TARRO
CECAIS PENSEI NA TÚA MEDIDA
E DENDE A LADEIRA ONDE ESTOU DEITADO
SORPRENDESME MIRANDO PR`O PRADO/LAGO
E ATRANPARONME OS DE SEGURIDÁ (JUARDARRIOS)

E O MENCER NON ME SORPRENDERÁ
CHEO, SEN CARTOS E SEN DIGNIDÁ
XUNTO OS AMENEIROS CUNHA BOTELLA DE LARIOS
E DIN OS RIBEIREÑOS QUE AJORA ESTAS MAL
E EU AKI CHEO E SEN DIGNIDÁ
BAIXO OS AMENEIROS SOLITARIO
E NON ESTAS TI, TROITAAAAAAAAAAAAA


Estrearémola no próximo "Ao vivo" da Boy´s Morto Band.
Xa que falamos de troitas vén hoxe publicado un artigo na "Voz" relacionado con dous aspectos do mundo dos "atrapa-salmónidos" da nosa comarca. Por unha banda fala dos problemas que houbo o primeiro día de pesca, San Xosé e domingo, á hora da asignacion de cotos. Parece ser que hai 15 cotos pra un festivo e ningún deses correspondeu a ningúen da Asociación de Troiteiros Rio Furelos, a pesares de seren mási de 200 socios. E por outra fala da captura dun magnifico exemplar por parte de Xurxo Pazo. Caeu o "noso" Campanu

2 comentários:

Vítor Vázquez² disse...

Moito riki
Perdoa por non haber dado resposta ao teu comentario antes, pero é q estou rematando esto dos estudos, e estou un pouco cargado... esperemos acacabar pronto e ben posicionados.

PD. Sabado a gañar!!!!

Anónimo disse...

Vitor-Tarzán, non o tomes a mal, ahi che vai unha pequena axuda lingûística, um saúdo ós veciños, Palas e Arzúa.

Tempos compostos

En galego, a diferenza de en castelán, non existen tempos compostos formados co verbo haber como auxiliar.


Forma incorrecta: *Había lido o documento para facer o corrección.
Forma correcta: Lera o documento para facer a corrección.

Forma incorrecta: *Xa habería pasado onte pola facultade se tivese o paquete.
Forma correcta: Xa pasaría onte pola facultade se tivese o paquete.