sexta-feira, outubro 21, 2005

Bueno, boas a todos os que entrástedes nesta historia, primeiro as presentación, hai que ser educado, eu son riki e son de melide.
Hoxe, 20 de outono de 2005, víspora da segunda feira de chantada, contaxiado pola febre blogeira deste noso país, decidin eu tamen ser participe destes diarios dixitais ou como carallo se chamen. Sin mais dilación o allo, que a actualidade manda.

Primeira cousa: mañán venres 21 no Pub Gatos de Melide, acutación do grupo ourensán de rockandroll MITOCONDRIAS, como anécdota decirvos que o ano pasado traían ó mesmisimo dobre de Van Morrison con eles tocando o saxo,tanto foi asi que toda a peña se quedou sorprendida e incluso algun ,coma santo tomas, foino tocar porseascaso era o León de Belfast. O que son as cousas da vida, aquel mesmo día tocaba o irlandés en Santiago.

Segunda cousa e última por hoxe: coma tódolos venres, en radio melide 107.1 fm, a partires das 19.00h, ten lugar o programa "A hora amiga", que co-dirixo e co-presento e co-todo co meu amigo da infancia Adrián Concheiro "amiguete".
Nesta 33 ou 34 edición do programa ofreceremos mais músicas do mundo, mais músicas do país, mais novidades, mais curiosidades, mais novas, mais actualidade, mais "lavidaendirectomelidá", e sobor de todo mais humor.

Nada mais por hoxe xa cheja. Ala amigos ata o seguinte rollo.

Sem comentários: