quarta-feira, janeiro 04, 2006


ESCOMENZAMOS O ANO CON CAÑA DA MONTAÑA

Boas a todos, agora que parece que pasou a reseca ven o turno de escribires algo. Pra empezar bo ano a tod@s, e que vos parece si o escomenzo cunha promesa que fixera xa fai algunhas lúas. Xa colguei os temas da maqueta do grupo da comarca coruñesa da Montaña (Mesía, Frades, Boimorto....), ITH, a banda do luthier de Boimorto Toxo(baixo neste grupo),Miguel Folgueira na batera,dos Anxeles,
e dos guitarristas, Miguel de Xanceda e Pablo de Abellá, o cal pon a voz amén de zoupar nas seis cordas.
Para min son moi bos,o corte que mais me gusta é o de Depresión, no que recorda na súa introducción ós mellores Iron Maiden e no seu desenrolo os Suaves da etapa-Cereijo. A letra, unha delicia. Disfrutádeo meus.A mágoa e que non me entrou enteiro faltalle un pouqechiño, a ver si o dou arranxado, pero para abrir boca, vale.
Este é o link pra escoitalo: Ith-Depresión.
Os outros dous temas son, Que morran, unha versión dun tema da cantautora latinoamaericana, Olga Manzano, Que se mueran. Unha balada maxistral, e O bufón, cunha intro de Miguel na batería, e unhas guitarras sen distorsión, que daran paso a boa voz de Pablo e aos solos fantásticos de Miguel Iglesias de Xanceda.
Pinhcade e escoitadeos: O bufón e Que morran¡¡¡¡.

6 comentários:

Anónimo disse...

Cousa bonita que diría o outro! POis xa me prestaba poñer a min algún destes temas na inminente reaparición de contrasurco.com.
Por certo riki, estou a descubir en ti un grande cronista deportivo-musical, xa te podías animar a colaborar no fanzine, que ía subír o nivel de vez.
Apertas poderosas meus!

rikimelide disse...

Boas David e a todos, xa tiveches de comprobar como é o rock da comarca coruñesa, alédome meu.
Obrigado polos parabéns e pola túa amabilidade o gabarme polas miñas c´ronicas daquela maneira. Comigo podes contar para o que queiras, outra cousa e que acade os mínimos nivel de calidade que precises. VEña saúde,arroutada e e-moción que diria o "outro".

Anónimo disse...

Moi boas meu (Mr.Riki),(cando t pillen as d Viladavil...)Bueno o ke iba, si señor stamos ante unha das meiores bandas do cerne da nazon(ITH), xunto cos cachondos da Camba (kortizo and company),polo menos pra mua, x certo felicitazons a Amiguete + a Vd,x esa maravilla radiofonica d projrama q e A HORA AMIGA,un respiro d aire fresco no medio d.....(komo dirian os KOMA ¡mejor me callo!).Sodela ostia mira ke me skarallo,(maña spero sair cedo d currar e darvos 1 toke pra amenizar as ondas..jejejej..)Asi q meu maña falamos na FM,se hai projrama¿?, e unha aperta dende as frias terras do BOCELO, onde oubean os lobos e ladran os cans.A x certo recomedoche unha pagejueb sobradoboimortensecesurense q fan uns tolos discipulos do FOUCELLAS, con moito humor(nejro) coma os pulmons do Lemmy(Motorhead),da q xa eres 1 irman + //www.beerguardian.wagoo.com// spero q a visites e a linkees no teu blog. Sen mais e cariacontecido despidese 1 irman sobradoboimortense en esperas d tomarlle un caldeiro na proxima feira.Desexos d saude e anarkia dun irman e viño + pulpo do curros ke iso si e vida meu.

rikimelide disse...

Jose as tuas palabras enchenos, e neste caso sin caldeiros, de orugllo e satisfacción que dira Juanqui I Bourbon.
Non creo que merezamos tantos piropos, e si, hoxe haberá programa coma sempre, ou case, tódolos venres a partires das 19.00 h, hora española, porque a galega debería ser coma a canario-lusa-anglofila unha hora menos.
Pero, eso daría para outro debate.
Xa lle fago un linkeo a paxina como non e xa me contaras o tema-affair Viladavil-pepetrola jejeje.
Estiven cos boimortenses de Ith este domingo e prometeron vir "A hora amiga" e tamén me dixeron que van enviar a maqueta a radio galega ó programa de Xurxo Souto "Aberto por reformas" de luns a venres de 16.00 a 17.00 h.
A min tamen me gustan, como non.
Xa que comentas, hoxe igual sonan Koma e Mötorhead nas ondas hertzianas, porque non.

Pd: Xa me contaras como quedou o "affair" viladavil-curros. Octopuss to party. veña fenómeno estimamoste meu.

Anónimo disse...

Moi boas Mr Riki, tesme enjanchado a este blog (historico musical deportivo cultural),eres un crack daslle a todo meu (sejuro q ata a absenta do 13 ...jejeje...).Meu so dicirche que Pepetrola e o meu alter ego, era un antigo personaxe de comic que non sei se lembras¿? Tamen dicir que me gusta que me chamen Xose de Rebordiños + que de Sobrado, xa que me considero mundialista + galeguista. Rebordiños e o nome da miña estirpe familiar,inda que non e un apelido.Bueno colega chejou a hora da despedida, coidarse e ata o venres na fm.
PD: Perdoa a raia-dura.

rikimelide disse...

Xose, a partires de agora de rebordiños, si que tenño un "traslumbre" como din os vellos de Pepetrola, dos tebeos de Bruguera algo si me soa.
E raiadura nada meu, o reves gracias por escribir e estar ahi, joder gracias non, moitas gracias.
E si entereime hoxe pola mañá na Voz do tema do CASX e manda virgen, hai moito animaliño suelto e non só en terceira rexional senón que en primeira, co profesionais que son e co cobran, non poden dicir frases como a de Clemente outro día e tal, agora que o penso, esto pode dar para un debate en Radio Melide o venres, a ver que facemos, un saúdo poderoso a ti, a teu irmau e o teu primo jejje
Family Rock and Beer,
Ah, a absenta do 13 ten moito perigo jejej