quarta-feira, setembro 17, 2008


Co risco de que a Josu lle dera algo ( :) ) dinlle caña e xa subin parte das fotos deste ano de A NOSA FESTA, ó final optei por subilas de novo no Flickr, como o ano pasado non me colleron todas. ( Se queredes mandarme algunha a miña dirección é rikimelideARROBAgmail.com e igual facemos unha segunda tandada)
A 62ª edición do San Caralampio non defraudou, o tempo acompañou, e no que respecta ás pistolas e a tirada de viño a cousa foi moito mellor,aínda así como ben publica Marcus no seu blog , a festa viuse empañada polas navalladas dun señor de 71 anos a varios rapaces de Melide.
ENLACE DAS FOTOS: preme aquí
ou anosafesta.blogspot.com

6 comentários:

Ghaiteira disse...

Manda carallo... Non saio en ningunha foto... E nin que non estivera!!
Por certo, gracias Riki. Gran colección delas!

rikimelide disse...

Non hai de que¡¡¡, e sintoo que non saías, non me deu tempo a mais¡¡¡, pa próxima cando me vexas disme : "Retrátame nenooooooo" veña un bico¡¡¡

Josu disse...

joeeeeeeeeerrrrrr......e agora esperar outro ano a que volva....que putada, aver se xuntas pa outra remesa...molan moito....

fandi disse...

ps, estou con ghaiteira, a min tampouco me sacas, está claro que esa colección non ten valor ningún.

EVA disse...

e amin tampouco , so de espaldas...
creo que ten valor , pero non tanto como poderia ter... . estan ben¡¡¡ . Noraboa ¡¡¡

rikimelide disse...

Non sufrades, un adianto