terça-feira, maio 15, 2007

Está viñeta, por desgracia, está moi de actualidade:

4 comentários:

Anónimo disse...

no los salva ni dios¡¡¡

pepetrola disse...

Vaia desgracia, meus! Eu son un deportivista sen complexos (lo digo y no lo niego), pero tamén lle teño certo aprecio o Celtiña xa que: ¿Qué sería de Galiza sen nas suas duas escadras nais? Pero agora pareceme que as duas van pasar tempos moi dificiles. ¿Por qué? Pola mala xestión dos seus dirixentes no tema salarial máis economico (que non é o mesmo aínda que o pareza). Sen cartos non pode invertirse na canteira nin en fichaxes, e menos cando se lle está pagando a un presidente o un por cento do presuposto do clube ou a un xogador acabado redondo coma Tristan unha millonada durante varias temporadas sen dar ningún tipo de rendemento. Así nos vai logo. Pero eu non son socio, entón non teño porque pedir explicacións, se eles pensan que a cousa vai ben e calan... ¡Alá eles!

Saludos!

FIZ disse...

Eu non digo nada que logo todo se sabe.

Anónimo disse...

jajaja