quarta-feira, setembro 05, 2007

"CANTA CLARO..."

Despois do do tipo do formigon, do da "braña", de "cañita" etc etc non podia pasar mais tempo sen poñervos o clasico do "CANTA CLARO" ou o tamen chamado "..ME FENDIO LA AMOTO EN SIEN MIL PEDASOS" .
Tratase dunha entrevista de Luis Rial nos primeiros 90 a dous señores maiores que presenciaron ou tiveron un altercado.
Actores prinsipales:
O paisano ( escrito en letra normal)
A muller do paisano (escrito en negrita)
Luis Rial, xornalista da Radio Galega (en cursiva)

-Rompendoma na porta... e eu abrindo na porta e serrandoa, e o tipo coa navalla cara a min a sincuenta sentimetros.E lojo despois arrimouma a vinte sentimetros.Pero eu coa tranca puideno botar un pouko pa tras pero non lle dei.E despois a miña muller levouno cunha horquilla hasta o tractore ,e el colleu a macheta e sacoulle a horquilla a miña muller e veu hasta aqui e rompiulle a moto toda ao tipo. A Manuel barca dominques ... rompeulle a moto toda, que non ten xeito de ningunha clas.E dentonses ai de momento entrou pa dentro e dixolle a Manuel barca dominques voute matar q érelo... ESCOITA!! ¡¡Ahora falo eu e despois falas ti!! dixolle a manuel barca domingues aghora voute fender ca macheta. E manuel barca domingues tiña ...a tranca na man e foi cando lle arreou coa tranca na cabesa A un pau e dese pau morreu... e eu acabei de declarar que non vin mais outra cousa...

- Foi no momento (creo q di)

-no momento ,n!, marchou vivo pa santiajo, perdon marchou vivo dando nos nervios, pero el desancrado de todo case..

-A ver señora, vostede non sei que queria decir....

-Eu dijo que fun atrás del cunha horquilla e el ensima de min "te quemo ,te quemo ,te quemo ,te quemo". Asercandose al tractore ajarrou unha machada e ensima de min "te quemo y te labro" , con la mano y con la otra y con las piernas me daba unas ostias que me pasaban por riba de la cabesa.Asercandome a la puerta me dijo: "te fendo de arriba abajo", pero en ves de fenderme a mi fendio la moto. Acabo de fender la moto y dio la media vuelta e xa se botou a manuel barca dominques.

-¡Que che dixo mais, canta claro! Esa rapasa non ten nada que ver ahi, canta claro! canta claro o que che dixo!

-Dixo que me fendia la cona en sien mil pedasos .

-Hai que hablar claro!! las cosas son claras que no quiero nin hablar contra uno ni contra otro

-Dijo que me fendia que me fendia que me fendia, y que lo teniamos que conoser q alli nadie lo conosia. Pero eran voses que no eran de este mundo.

- Vd que Cre que estaba baixo os efectos do alcol?

-Aver, eu non sei, non sei si tiña alcol ou si non o tiña... eu se tiña alcol non o sei.Eu o q sei é q esas voses eran demasiado ...alteriadas.

-(...)

-Era unha altura de un metro sasenta e pico... un home tipico, un home... de hai cuestion de 5 años inda se via, antes era un hombre bueno como otro cualkiera. Pero hai cuestion de 5 años para aqui estaba la cosa fuera de si . Se metia con todos los que habia , del auntamiento sin ser del auntamiento tanto (aki cortase...) Le rompio el coche a la polisia con la cabesa y con las patas y un hombre le dijo ...¡¡fuera usted q ya termino! y ami me justifico seis adjetivos, seis adjetivos en la puerta rompidos.

-É certo que nun bar de Santiago este señor rompiu o mostrador cunha serra?

-Es verdad todo eso, es verdad todo eso ... con la maquina motoserra ... !!y lojo que es!! é verda eso ,eso fue en santiajo. Este hombre tambien en brembibi coguio a manuel barca dominques y lo jindó en la carretera en la asera y lo queria matar y grasias a 3 tipos de Antecruses que le salvaron la vida a manuel barca dominques que sino el sacaba la navaja para matarlo.y esos 3 tipos de antecruses o de anxeris, non sei de onde son, creo q son de antecruses le salvaron la vida a este señor.
Yo lo declaro porque lo he oido....

Bueno, e esto ven sendo a famosa jrabasion esa, ala, estaredes contentos xa?

SACADO DO BLOG: http://cachote.spaces.live.com/blog/cns!7CD071F0E9493686!1292.entry

4 comentários:

ToquesCF disse...

Moi bo post, unha gravación q anda en todos os moviles. Ahora solo che falta a conversación telefónica entre un rapaz e unha rapaza q ían quedar en San Lorenzo

Unknown disse...

Ola Riki,
somos Abraham e Ico... queriamos falar contigo. A ver se fas o favor e te pos en contacto con nós ao correo
osonoromaxin@gmail.com o antes posible e falamos...
veña, unha aperta forte

fandi disse...

dios que clasico,
lembrome cando era un neno (creo que ainda ia na ESO) cando me pasaran esta cinta, que tiña cenmil gravacions por riba, notabase... (tamén se nota neste audio do llutuv)
coa pegatina case amarela por fora que poñía en boli bic e en maiusculas
TE FENDO!

ains, choro da emoción.
mepasabaporribadelacabesa!!
en sienmilpedasos!!!!

FIZ disse...

"Desgarrador" relato.........